Jayeon Lee

Jayeon Lee
Jayeon Lee (Lehigh University. Pennsylvania)

Jayeon Lee és professora ajudant a la Universitat de Lehigh als Estats Units. Va créixer a Seül, Corea del Sud, i va obtenir la llicenciatura en Dret de la Universitat de Corea. Després de treballar durant 9 anys com a escriptora en un diari nacional a Corea del Sud, va obtenir el màster en periodisme a la Universitat de Texas-Austin i el doctorat en comunicació a la Universitat Estatal d’Ohio. Ha publicat en revistes com Computer-mediated Communication, Communication Monographs i Mass Communication & Society. Els seus interessos inclouen l’auto-presentació dels polítics masculins i femenins i les percepcions i comportaments dels usuaris en diversos entorns de xarxes socials .
Contacte: jayeon.lee@lehigh.edu

Tweets de campanya de gènere: Hillary Clinton i Donald Trump

Diversos estudis han descobert que les dones polítiques tendeixen a emfatitzar els seus trets de personalitat masculina i les qüestions femenines per a contrarrestar els estereotips de gènere negatius. Com Twitter s’ha convertit en una important eina de comunicació en política, proporciona un text per a examinar les estratègies en les relacions públiques dels candidats polítics. Centrant-se en les eleccions presidencials dels Estats Units del 2016, aquest estudi examina les diferències en les formes en què els aleshores candidats s’autopresenten i es comuniquen amb els votants a través dels seus llocs web i de Twitter. L’anàlisi de contingut dels seus llocs web i els tuits mostrejats revelen diferències significatives en la importancia que atribueixen els trets personals i a les temàtiques, al contingut principal dels tuits, a la font principal de retuits, a l’ús dels mitjans multimèdia i al nivell de civisme.

Anuncis